Deletedmom_62 tabiki bakım yapılmalı. Yaşınız kaç bilmiyorum, ama yaş ilerledikçe cildiniz pürüzsüzlüğünü kaybedecek, renk eşitsizliği oluşacak, kuruluk yada aşırı yağlanma olacak. Yüz için rutinin şöyle:
- Hidrofil yağ sürüyorum
- Yüz yıkama jeli yıkama
- Asitli peeling
- Tonik
- Hyualanorik serum
- Akşamsa gece maskesi
- Sabah ise nemlendirici krem, yazın nemlendirici krem sürmem. Oturduğum bölge çok nemli. Güneş kremi sürerim.
Vücut için:
- At kılı fırçası ile masaj yapıyorum
- Zeytinyağlı sabunla kese
- Vücut için de hidrofil yağlar var hem yıkanıyor hem nemlendiriyor
- Kuruladıktan sonra dirseklerime şi yağı sürerim.
Saç için:
Sülfatsız şampuanla yıkıyorum, çıkınca saç serumu sürerim. Saç kremi kullanmıyorum, saçımı ağır yapıyor ve hemen yağlanıyor.
El ayak bakımı 3 haftada bir manikür pedikürcü gidiyorum.