Batimoms Ebrs cok dogru tutturmuslar fos kilo benim oglum da iciyyor 3 ayda 2.5 kiloyu ancak aldi aptamille neresi fos bunun. Yani bana gore 2 .5 kilo normal orasi ayri tabi
Ebrs Batimoms fos kilo alabilmesi icin seker ilaveli olmasi lazim. Aptamilde sifir seker 🤷♀️ yani sizinde dediginiz gibi 2.5 kilo normal. Fos olsa 5 alırdı misal
Zehra_Asiye 4242g ikiz yeğenlerim anne sütünü almadılar mecbur mamaya başladık ve aptamille büyüdüler. Normal kilo aralığında büyüdüler. Şimdi de sağlıklılar çok şükür.
4242g babyyunus hmm tamam canım ya halk arasında öyle denince bende korktum ilk bebeğim öyle olunca korktum yani açıkçası
burcutoksoz [bilinmeyen] yanlış demiş kim dediyse içerik olarak anne sütüne tek yakın mama. sürekli internette bir karalama var iyi olan şeyleri zaten. ben inanmıyorum artık böyle duyumlara
nagehanyorulmaz [bilinmeyen] ben de kullanıyorum hiç fos kilo yapmadı çok güzel gelişimi doktorum da çok memnun
ozlemsenel [bilinmeyen] Ben de golden goat vermeyin derim. İçinde prebiyotik lif yok balık yağı yok nükleotit yok, keçi sütünden yapılması tek başına bi anlam ifade etmiyor besleyiciliği düşük
Hande2204 ozlemsenel ben gunde 1 kere veriyorum sadece sukur sutumu arttirabildim eskiden 3 kere veriyordum doktorumuzda sadece bunu kullan dedi bilmiyorum bende herkes farkli oneriyor 🤷♀️