yaseminkarakurt Fos kilo mu :D Onu bilmem de içinde GOs FOS var onlar bağışıklığına çok iyi geliyor sadece aptamilde var :) Şaka bir yana ekstra kilo falan yapmıyor tabii ki gayet de kaliteli
Guldas Buda şehir efsanesi olmuş, aptamil en iyi mama nesiller yetişmiş. Bağışıklığa çok iyi gelen bir mama. Bende aptamille büyümüşüm, bebeğimede veriyorum.İkimizde şişmedik gayet normaliz.
Ballicorekannesi 4242g ay kilo aldırmasını geçtim. Kabız yapıyor canım. 23 günlük bebeğim. 2 gündür yapmıyordu ıkınmaktan mosmor oluyodu. Ve 5 dk uyku uyumuyodu sancı giriyordu. Ben dün değiştirdim canım. 2 kutu almıştım bide. Similac a geçtim. Daha ilk verişimde kakasını yaptı çok şükür düzelddi.
Canannnnn Bende bebegıme aynı mamayı veriyorum çok severek tüketiyor doktora göre almıs fazla kilo ama yetmedıgı ıcın cc yükselttim doktorun demesiyle ama çok güzel bir mama 😊
4242g Canannnnn peki çok teşekkür ederim biz 2 ay 18 günlüğüz 2 saatte 60 cc veriyorum geceleri 90 veriyorum ama 🥰
Ebrs 4242g fos kilo mu? Bence öyle degil. Oglum dogdugundan beri içiyor ve yasitlarindan 1 kilo geride...
Batimoms Ebrs cok dogru tutturmuslar fos kilo benim oglum da iciyyor 3 ayda 2.5 kiloyu ancak aldi aptamille neresi fos bunun. Yani bana gore 2 .5 kilo normal orasi ayri tabi
asocialmom 4242g evet bu canım piyasadaki en iyi mama ayrıca içeriği gelişmiş bağışıklık için en iyi mama başkalarına bakma kullan
Hande2204 4242g aptamil inanilmaz derecede gaz yapiyor doktorumda kullanma aptamil dedi golden goat kullaniyorum cokta memnunum keci sutu olarak geciyor arastir istersen her mamayi ver ama aptamil verme derim
4242g Hande2204 3 4 gündür kullanıyoruz ama gaz sorunumuz olmadı çok şükür canım benim kızım seçici sanırım evolvia ve sma yemedi bunu denedim yedi açıkçası ağzının tadını tekrar bozmak istemiyorum sabah denedim evolvia acaba içer mi diye aptamille karıştırdım gene yemedi ve ondan sonra biberonu dileyle hep ittirdi akşama kadar aç durdu
Canannnnn Çok iyi ölçüleri saglıkla büyütün insallah Bizimki de 200 içiyor 3 aylık bidahakı ay ek gıdaya baslıcaz cc yükselttikce aldı kilo doymadıgında yükselttim fos sıslık olmadı diyenlere aldırmayın 😊