Burcukcktg lojmana hiç başvurmadık hep tayin istiyorduk çünkü bizede en yakın Başakşehir lojmanları var dediğim gibi evim rahat konum olarak eşim görevdeyken kaç defa geçiyor evin önünden bişey olsa anında yetişiyor o yüzden gayet rahat darısı Kilis’e inşallah