İstanbul çok güzel 3 buçuk yıldr burdayız tayinimiz kilise çıktı şunu söyleyeyim gezmek için mükemmel bi yer ama hayat zor herşey pahalı biz zamanında uygun tuttuğumuz için evi kiramız ucuzdu ama biz çıktığımız an 10 binden aşağı vermem demiş ev sahibi evde ev olsa mecburluktan tutmuştuk bildiğiniz eski ev ama konumu güzel tam merkezdeyiz her yere 5 dk ama eski olması insanı biraz yıpratıyor