Elyaa Elod Ter kokusu degil de dogum sonrasinda enteresan bir koku vardi ben kendimden rahatsiz oluyodum. Dus aliyodum aksamina ayni koku, tarif de edemiyorumki bi sure sonra geciyor ama hormonal falan mi bilemedim.
Adenfatos Elyaa yok canim o içimiz temizlendiği için doğumdan kalan kalıntılarla alakalı temizledikten sonra geçiyor koku. Ölmüş kedi gibi kokuyor insan 😃😃 bende de olmuştu enfeksiyon kaptım sanmıştım ama değilmiş. Sonra geçti zaten
Seval-Yagiz Elod 40 ından sonra benim geçti uyurken atletim sıksan su çıkardı o kadar çok oluyor lohusalıga özel sonra ne terlemek kalıyor ne birşey kararmalarda geçiyor merak etmeyin💖
Siibell123 Elod Bende de oldu. Normalde hiç terim kokmazdı sürekli terledim ve kendime pis koktum . Hergün duş aldım. 40ından sonra azaldı çok şükür ama tamamen bittiğini söyleyemem
Guzelanne58 Nilossssss internetten rolonlar var araştırın çok faydalı hiç terlekmiyor isim vermek yasak olmasa taxardim dua edersiniz
Deletedmom_79 Elod bir ara kendimi kaynatacaktım öyle fena bişeydi. 6 ayı geçti daha düzeldi gibi. Sebamed’in alkolsüz ve aliminyum tuzu içermeyen deodorantını kullanıyorum bebeğimi de rahatsız etmiyor. Muhtemelen zamanla hepten düzelecek
Sorusormomm Elod Dilan Polat’ın rolonu ben onu kullanıyorum Diyarbakır’da sıcağında saatlerce dışarıda gezsem ne koku ne ter oluyor geçen çıktım aşırı sıcaktı zerre koku ter ıslaklık yoktu