Zhdsgn 4.ayda dik tunaya başladı tabi arada bir egzersiz yatırıyordum yatağın üstüne sirt üstü yatırıp bileklerinden tutup onu kaldırıyordum oda zaten biraz kalktığında başını ilk başlarda dik tutamıyordu bu egzersizi haftada 3 defa yaptim 4. Ayda ben onu kaldırdığımda o artık başını kaldırıyordu int ten bak bende ordan bakıp araştırma yaptim ferudun kunak ti sanırım bebek egzersizi veya başını dik tutma egzersizleri derseniz cikar