Tiredmomy merhaba benim kızımın da bugün 4. Günü ilk 2 gün anlayamadik yediği birsey dokundu herhalde dedik. 3. Gün cok kötü oldu yani dün kusma, su gibi gri renkte ishal hemen hastaneye gittik kaka testi verdik rota pozitif çıktı 🤦 bir sürü ilac verdiler bu arada benim kızım vücudu sussuz kaldığı için çişini de yapamıyor dün sondayla alındı. Hiç bişey yediremiyorum zorla su iciriyorum hemen kusuyor ne illet bir hastalikmis ya inşallah hemen atlatir kızımda. Sizin çocuğunuz nasıl oldu