Tiredmomy 2 gündür kusma vardı şimdi de ishal öyle böyle değil yatak halı heryer battı acile gidip serum yedi ilaçları kullanıyoruz hala aynı ne zaman geçer acaba yaşayanlar varmı?
S1903 Tiredmomy çok geçmiş olsun, rota aşısı yaptırmış mıydınız acaba? Kaç aylık oğlunuz, umarım en kısa sürede atlatır 🙏
Dmomy Tiredmomy canım suda sıkıntı varmış salgın , hazır su kullanın , emziriyorsan sende hazır su iç.
Musmutlubiri Tiredmomy nasıl teşhis ettiler? Benim oglumda da bugun var ishal sürekli kaçırdı, rota aşısı var ama devam ederse bende götürcem bi doktora olmadı
Tiredmomy Musmutlubiri doktora gittik o söyledi kaka tahlili de istedi ama oğlum yapmadı ishal kusma yaygın şuan crp de yüksek
EbruOguz29 Tiredmomy Benım oğlumda geçen gün kusma ve ishal vardı hatta ateş bile yaptı ama 1-2 gün sürdü. Gaita ve kan testi yapıldı ama birşey cıkmadı, serum yedi öyle düzeldi galiba. Neyden böyle oldu hala anlayamadım,
Tiredmomy EbruOguz29 crp kaç çıktı sizin bizde kan tahlilleri verdik gaita veremedik serum yedi hala aynı
Mercosey Tiredmomy sularda problem varsa banyo yaparken dişlerini fırçalarken elini yıkarken de mikrop kapabilir. Ama rotavirüs o şekilde bulaşır mı bilmiyorum
EbruOguz29 Tiredmomy 0.3 falandı galıba ama gaita testı yapılmadan rota olduğu belli olmaz belkı adenovirüstür belkı de viral bi enfeksıyon mutlaka kaka testini verin orda kesın sonucu alırsınız.
Ertugrulunannesi2022 Tiredmomy canım valla bnm oglum da 2hafta önce rota virüsü oldu yemin ederim yani yavrum gözümün önünde eridi günde 12bez değiştim ilk iki gün ateş sonra kusma ve ishal 2hafta olmasına rağmen yeni yeni toparlanıyor ayağa kalkacak takati yoktu doktor bunun en büyük ilacı bol bol su verin dedi vücut susuz kalmasin ben sık sık emzirdim ve su verdim 2defa serum 2defa iğne ve damar yolunu bırakmadığı için g.oral diye bı toz verdi suya karıştırıp her ishalde. Sonra 1cay bardağı vermeye Çalıştım çok şükür suan iyi
Tiredmomy Ertugrulunannesi2022 çok uzun sürmüş geçmiş olsun canım çok zor umarım bizde ksıa sürede atlatırız korkuyorum su içiyor ama iştahı kapandı yoğurt veriyorum saşeleri veriyorum ne yapacağımı şaşırdım artık
Ertugrulunannesi2022 Tiredmomy inşallah doktor bulaşıcı olduğunu söyledi daha 2gundur dışarı çocukların yanına görüyorum başkasına bulaşmasın diye keşke herkes bizim gibi düşünceli olsa da çocukların hepsine bulasmasa salgın varmış
Tiredmomy EbruOguz29 hastanede bekledim yok kaka yapmadı hiç eve geldik bir gün sonra ishal oldu yarın da olursa artık o zaman veriirz