minikpandam-_- nazli-06 geç kaldım diye üzülmüştüm sabah erkenden gidip yaptıracağım çok teşekkür ederim canım 💜🌸
minikpandam-_- tubii94 benimde 3 ay 4 günlük olacak çok sevindim içim içimi yedi geç kaldım diye, sabah hemen gideceğim teşekkür ederim cevabın için 💜