3 ay 1 haftalık. İştahımızda azalma var. Akşamları emmek istemiyor gündüz sorun yok gibi ama akşam olunca bi haller, memeye gelmek istememeler. Memede ağlama başını geriye çekmeler… bi de sütüm az olduğu için mama da veriyorum biberonu diliyle itiyor. 1 dk uğraşıyorum anca öyle içiyor mamayı. Salyası 1 aydır akıyor. Eller sürekli ağızda ama diş değil bence çünkü elini ısırmıyor emiyor sadece