Hanımlar merhaba 3 aylık oğlum devamlı mız mız, ağlıyor gündüz uykusu yok denecek kadar az. Devamlı kucağımda hop hop piş piş yapıyorum. Elleri ağzında devamlı ve ağzı akıyor. Diş olabilir mi bilemiyorum. 3 aylık bebeği olanlar durumlar nedir sizler de :)