Dnzdrn1822 canım bizzat bebeğim eşim ve ben aylarca uyuz tedavisi gördük, kesinlikle uyuz bu. O kadar eminim ki, maalesef her gördüğümde başkalarında nokta atışı yaptım. Sana bizim nasıl kurtulduğumuzu özetleyeyim ilk süreçte wilkinson pomad kullandık işe yaramadı sonra dr benzil benzoat diye bir şey verdi ( böyle beyaz sıvı krem gibi bir şey, bebek için nemlendirici ile seyrelttik) biz kurtulduk ama bebeğim bi türlü kurtulamıyordu bende doktordan onay alarak haftada üç gün sürüp 12 saat beklettim. Bizim sürecimiz 6 ay kadar sürdü, istikrarlı ol, üzülme, bi süreç sadece, iyi bi doktor bul ve bu söylediğim ilacı bi sor, uygun görürse başlasın, memnun kalacağına eminim, sadece önerimdir bu arada. Ayrıca uyuz için mikroskop ile bakıp tünellerini vs tespit ediyorlar, kafasına göre uyuz değil demek çok yanlış, ben eminim bu görüntü uyuz, doktor olmasam bile çekeb biri olarak. Rabbim şifa versin, korkma, gerilme, geçecek güzel anne💜🌼