Dnzdrn1822 Kızlar galiba bebeğim uyuz oldu vücudunda belli bölgelerde sivilce tarzı şeyler çıkıyor kabarcıklar var. Bez bölgesinde kafasında ve karnında var. Ama huysuzluk yok uykusu güzel kaşınıyor olsaydı ağlardı dimi. Yada ben mi yanlış biliyorum.
Mavi1 Dnzdrn1822 bu uyuz . Tünel kazmış derisinde . Eczaneden hemen git xabion muydu adı neydi ondan al bide bi şampuanı ver bunun herhün kullancan 3 defa banyo yaptır evdeki herşeyi 90 derecede yıka sen ve eşine de bulaştı muhtemelen eşin hap var hapını içsin sende emzirmiyorsun iç emziriyorsan xiabion adult olanı kullan. Eczacı bilir
Angelangelll Dnzdrn1822 bencede uyuz tünelleri bayağı belirgin. Kulak arkasındaki saçlı deride de varmi
Ebru-46 Dnzdrn1822 uyuz olmayabilir uyuz olsa çok kaşınır hiç durmazdı bence bir doktora götürün bize de uyuza benziyor demişti acildeki doktor biz alerjiden şüphelendik ve gerçekten de uyuz değilmiş
Mamacool Dnzdrn1822 canm aynısı oglumda var biz ilk alerji sandık alerjik bi cocuk cnku oglum 8 aylık 1.5 aydır cekiyoruz ailece perisan olduk herseyi yıkadm ettim biraz hafifliyor tekrar baslıyor sonra bıktım vallahi ya nerden bulastı cocuga sonrada bize bulastı lanet birsey allah yardım etsin sizede 🥲
Mavi1 Dnzdrn1822 emziriyorsan seninde losyon kullanman gerek . Bebegin iyileşir sende başlar sonra bebeğine geçer süreç uzar . Düzenli kullan 1 hafta 10 güne geöer inşallah
Dnzdrn1822 Ebru-46 bende öyle düşünüyordum ama gittikçe fazlalasmasi korkuttu beni. Huzursuz değil ağlamıyor güzel uyuyo. Ben anlamadım bisey
Angelangelll Dnzdrn1822 bizdede bu şekildeydi. Uzunca bir süre bebeğimde kasimadi herhangi bir huzursuzluk olmadı. Bu sizi yanıltmasın. Bebekler bizden daha güçlü. Ben kaşınmaktan yara bere içinde kaldım bebeğim öyle değildi
Portologg Dnzdrn1822 bilemiyorum ablamın eltisinin oglunda vardi 7 aylık kasiyor kendini sabaha kadar uyumuyor agliyor dedi belki o değildir dermatologa gitmelisin
Niasal Benimde bebeğimde aynı bu şekilde yaraları var bunların aynısı diyebilirim kafasında da var doktora gittik uyuz dedi
Dnzdrn1822 Niasal ben eczacıya sordum dedi ki onda olması için önce sende yada babada olacakk ki ona bulaşsın. Bn yinede riske atmkcam yarın doktora gidiyoruz