Feyzosumunannesi terazikadini hergun düzenli banyo yaptırıyorum öğlen 12 de yapar uyur 2 saat rahatlıyor yinede nasıl oldu anlamadım sıcak baya
Mbrre Feyzosumunannesi yeni doğduğunda vardı bizde hep küçük küçük doktor krem verdi birde bunu önermişti şimdi tekrar ediyor isilik gibi deneyeceğiz bizde bakalım inşallah iyi gelir
Feyzosumunannesi Mbrre sudcream sürdüm.bende yarında gül suyu surecegim bugünde 2 buçuğa kadar filan klima açık yapacağız çok sıcak o saatlerden sonra serinliyor