Feyzosumunannesi Mersinde yaşıyoruz ve havalar baya ısındı ince giydirmeme rağmen boynunun altından göğüslerine doğru isilik olmuş doktorumuza da yazdım.sali günü de kontrole götüreceğim sizin uyguladığınız birsey var mı isilik için 12 aylık bebeğim
Portologg Feyzosumunannesi canım bende mersinde oturuyorum benim bebeğimin boynunun altında oldu kucuk kucuk sizinki nerelerinde
Suuu Feyzosumunannesi Ben doktorumun önerisiyle Hindistan cevizi yağı sürüyorum isilik olan yerlere. Günde 3 4 kez sürüyorum bir sakıncası yokmuş. Bize şifa oldu insallah sizin bebeğinizede olur😊🤲😇
Aslananne1 Feyzosumunannesi bizimde bu aralar böyle kolunda ve boynunda var isilik mi yoksa alerji mi anlamadım
Feyzosumunannesi Portologg Benim kızımın da boynunun altından gogusune ve omuzlarına doğru oldu şimdiden isilik olgularda 1 ay sonra düşünemiyorum
Mbrre Feyzosumunannesi bizim doktorumuz vücudunda çıkan isilik tarzı şeylere kepek durulama suyu ile durulayın dedi daha denemedim. Kepegi bir tülbent in içine koyuyorsun durulama suyunun içine bırakıp belrli süre bekliyorsun en son onunla duruluyorsun
Mbrre Feyzosumunannesi yeni doğduğunda vardı bizde hep küçük küçük doktor krem verdi birde bunu önermişti şimdi tekrar ediyor isilik gibi deneyeceğiz bizde bakalım inşallah iyi gelir
terazikadini Feyzosumunannesi her gün 3 4 defa e bebekte satılan alt temizleme pamuğu ile ıslatıp silin isiliğede engel olacaktır bebişler de serinleyecektir
Feyzosumunannesi terazikadini hergun düzenli banyo yaptırıyorum öğlen 12 de yapar uyur 2 saat rahatlıyor yinede nasıl oldu anlamadım sıcak baya