Minel-inannesi CmreKSidar solomombaby ergenomik olarak geciyo benimki 3ayliktan beridir kullaniyorum gayet rahat. 8aylik oldu kizim eli ayagi uzadi tezgahta is yaptirmaz oldu diye sirtima asmaya basladim artik😉
merveiyd CmreKSidar Merhaba kanguruyu aldınız mı? Benim oğlum da 3 aylık devamlı kucakta durmak istiyorum ağırlaştığı için çok zorlanıyorum artık
Ays0 CmreKSidar her yöne olani kullandım ben 2. Ayından itibaren kullanmıştım çok da rahattı kullanımı
Esrabursa CmreKSidar ilk oğlumda manadushbaby tek taraflı kullandım heyet memnundum fakat uyumak istendiğinde dönmek istiyordu bu yüzden ikinci oğluma mamadushababy çift taraflı olanda aladım çok çok daha iyi oldu