nolmuskine yanlış anladıysam düzeltin ama şimdi kiraniz 5bin oldu (siz %25 kalkabilir diye kabul ettiniz kendinizi düşünüp) ve siz kabul edip 2 ay 5bin gönderdiniz..sonra vazgeçip (şaka gibi bir bunu yapmadığı kalmıştı kiracıların🙈😅) biz %25 zamla devam edeceğiz dediniz..mahkemeye verseniz ev sahibiniz haklı çıkabilir kusura bakmayın..söyle düşünün 2bin olan kira 5bin oldu ve 2 ay ödendi e ev sahibi gelirine göre atıyorum bir borca girdi ve siz vazgeçtiniz ne yapacak o insan Allah aşkına..bence hiç mahkeme işine gitmeyin..üstüne bir de masraf parası ödemeyin..daha ucuzunu bulabileceğinizi düşünüyorsanız çıkın..şu devirde ev sahibi olmak kiracı olmak azlar zor..umarım birileri anlar bunu artık..kimse kimseye evinin tapusunu vermiyor bunu unutmayın..ev sahibiyle kötü olup evinde oturmak asla istemem şahsen