2019 dan beri kiracısı olduğum evde oturuyorum. Anadolu yakasındayım. Ev sahibim işi dolayısı ile Avrupa yakasında oturuyor. Çalıştığı yerin lojmanında kalıyor. Kiram 2000 tl idi. Mayıs ayında kontrat yenilendiği için kiramızı ağustosa kadar 4,5 Ağustos itibari ile 5000 devam edecek. Kiramıza zam yaptığı zaman mayıs ayı olduğu ve %25 in devam edip etmeyeceği kesin olmadığı için biz kabul ettik.. iki ay gönderdik kirayı. Sonra geçen ev sahibini aradık biz % 25 den devam etmek istiyoruz diye. Bu yaptığınız çok çirkin o zaman çıkın evimden ben oturacağım bende burda kiracıyım istediğiniz adli işlemi de başlatabilirsiniz dedi … istese bizi çıkarabilir mi kiracı olduğu için ?