Aysnrckc ay ben 24 Kasım’da doğdu öğretmenler gününde yay burcu aynn çok çabuk öğreniyorlar birde gezenti gezmeyi çok seviyo herkese güler yüzlü ama aldıklarında cadı ya donusyo rahatına çok düşkün rahat edemezsin yikiyo ortalığı hele çene sabahın 6 sında bagirmalar gulmeler konuşmalar sabahın 6 si kızım 6 daha güneş bile yarım doğmuş dokunma bağımlısı bir şeyi verme sinir küpü ama konuşunca neden vermiyorum amlatincaa susar güler başka şeye gider bı hata yaptysa ikincisi ni aynı hatayı yapmaz çok dikkat ettim buna 6 ayliksin ne mübarek (•‿•) kızım bnm ya ama anasida terazi babasida terazi burcu gezmeyi severiz ailece bn doğuma. Bir ay kala ankaraya gittim karnım burnmda ama dogurcak gibi dgildim ya