Aysnrckc Oğlum başak ama ben yay burcuyum herşeyle ilgilenirim .Kafamın yetmediği bilmediğim hiçbirşey yok diyebilirim .Asla yerimde durmam çabuk sıkılırım ve evcil değilim dışarısı olsun evi aramam .Herşeyi kurcalarım ,aynı anda birçok işle uğraşırım .Çok çabuk sıkılırım ama 😂Konuşmayı,öğrenmeyi ve daha çok öğrenmeyi severim 😂İletişim ,gülmek ,ve hayatı seven yapım var.Küs kalamam kin tutamam gönül almasını bilirim .Hayatınız da bir yay varsa şanslısınız 😂Kimseye işimi yaptırmam durmayan enerjim bitmeyen işlerim olur ve hepsini yarım yamalak yapıp bırakmaktansa en iyisi benim olmalı yapım var.En güzelini ben yapmalıyım kafası .Ha birde çok espriliyim ortamda çok konuşan hep güldüren insanım .Ama tabi son zamanlar enerjim kalmadığı için gülemiyorum ,durgunlaştım o ayrı konu😂Allah kolaylık versin enerjisi bitmez onun ömrü boyunca 😂