Zeliff Hatice2 hayır erken olmaz merak etme ☺️ gece kalkması alışkanlıktan zaten acıktığından değil. Kesebiliyorsanız kesmenizi öneririrm ben 18 aylıkken kestim şimdi 29 aylık o zamandan beri gece kesintisiz uyur bı rahatsızlığı olmadığı sürece
Biz3kisiyiz_ Hobbalayarim şuan ki kilosu iyiyse kesebilirsiniz gündüzleri de yeterli besleniyorsa uzatmaya gerek yok bence . Sonrasında daha zor olabilir. Benim ablam da 6. Ayda kesmişti. Diğer ablam kesmemisti 4 yaşına kadar sürekli kalkıyordu geceleri 🙈 benim önümde böyle 2 örnek olunca direkt kestim 😂
Hatice2 Ben emzik kullanıyordum onu 1 haftada kestim o da zor oldu, bu ilk geceden kesme deneyimim değil o yüzden zorluğu göze alıyorum veee başlıyorum o zaman