Hatice2 1 yaşında bebeği gece beslenmesini kessem çok mu erken karar veremedim, ama her saat başı uyanıyoruz, dolu dolu bezler çoğu zaman üzerine taşıyor, yoruldum artık biraz, erken mi değil mi karar vermedim 🥺🥺
dogacan Hatice2 ben kesmiştim çok rahatlamıştım kesinlikleee öneririm sonra çok geç olmasın kesintisiz uyku en iyisi
Rubab_Mommy Hatice2 Ben 40i çıkar çıkmaz kestim.En son gece 11 ve ya 12de emziriyodum bide sabah 5te emziriyodum
NilDua Dlk55blt-rdvn ben 2. Ayında kestiğim için zor olmadı . Uyandığında emzik takıp pış pış sesini açıyordum hafif beşiği sallama sırtına vurma
dogacan Dlk55blt-rdvn yok hiç zor olmadı siz kendinizden emin olursanız çocukta onu hisseder her uyandığında süt yok suda vermeyin alışmasın yani örnek 5 kere mi uyanıyor ilk gece her defasında geri uyutun nası uyutuyorsanız teknik olarak ilk zaman direnecektir alıştığı için ama kararlı olun bulunduğunuz odayı değişin konuşun yinede anlayacaktır her uyandığında aynı şeyi yapın. 3-4 gece sürüyor tamamen alışıyor sonra emin olun
Hobbalayarim NilDua peki bu sefer de emziğe alışma olmadı mı ? Mesela emzik emmek için uyanmadı mı. ?
Dlk55blt-rdvn Bence her bebekte aynı olmuyor bası bebekler aşırı zor oluyor süreci ona göre yürütüyorsun
Dlk55blt-rdvn dogacan saatlerce ağladığını bilirim alışmıyor bizimki gerçi bizimki gündüz meme ve mama reddi de yaptığı için tam doymuyor da olabilir
Biz3kisiyiz_ Hatice2 7. Ayda kestim ben Gelişim olarak herhangi bir sorunu yoktu kestikten sonra da olmadı 🙏
Biz3kisiyiz_ Hobbalayarim ben mama + anne sütü ile devam ediyordum sütümü sağıp veriyordum 5. Ayda rüya öğününe başladım o uyanmadan gece 2-3 arası biberonla besliyordum. 6 . Ayların sonlarında kızım hasta oldu bronşları tıkalı olduğu için sürekli öksürük krizine giriyordu. Gece rüya öğünü yaparken de bu durum daha kotu olmuştu öksürük daha uzun sürüyordu sonra eşimle dedik bu hastalık geçebe kadar uyanmadigi sürece beslemeyelim sonra baktım bizim kız uyanmıyor 😂 aslında biz bişey yapmadık o kendisi ayarladı gibi oldu. Sonrasında da uyanınca emzik kullanıyor zaten emziği veriyorum geri dalıyor. Yani bence belli bı zaman sonra ihtiyaç değil alışkanlık bu durum .
Hobbalayarim Biz3kisiyiz_ benimki de suan 7.5 aylık. Bende emzikle bu gece denesim mi acaba. Aslında mantıklı ama diyorum ki ya aç kalırsa ya kilodan düşerse felan
Biz3kisiyiz_ Hobbalayarim şuan ki kilosu iyiyse kesebilirsiniz gündüzleri de yeterli besleniyorsa uzatmaya gerek yok bence . Sonrasında daha zor olabilir. Benim ablam da 6. Ayda kesmişti. Diğer ablam kesmemisti 4 yaşına kadar sürekli kalkıyordu geceleri 🙈 benim önümde böyle 2 örnek olunca direkt kestim 😂