Aaylinnnn 17 aylık şuan da 17 aydır herguuuunnnnnnnnn ama hergünnnnnn süpürge sesi dinliyoruz 😂😂😂 bırakmayı da düşünmüyorum eşimi rahatsız ediyor ama ben alıştım etrafımdaki insanlar kınıyor ama onlarda umrumda değil çünkü süpürge kapalıysa evde iş yapamıyorum birde 3 aylık bir bebeğim daha var onun ağlamasına hemen uyanıyor bende kapatmiyorum ama bebek dogmadan önce işim varsa söyle yapıyodum son ses açık uyuttuk ya bı 5 dk çalıyordu son ses sonra az az kısa kısa odadan cikiyordum yavaş yavaş kulak aşina oluyordu dene istersen birden kapanınca benimki de uyanir