Zeymoms çok teşekkür ederim çok sağolun size de çok geçmiş olsun bebeğiniz ve sizin durumunuz iyi ama değil mi bu arada normali kendim istedim 43 ile hamile kaldım 68 ile doğuma alındım bacaklarım çok şişti artık sıvı akıyordu riske atmak istemedi doktorum önce suni sancı aldım Epidural istemedim ama sonra riske atmak istemedi doktorum güzel doğum oldu benim için 11 de alındım 17.15 de doğumum oldu ama sonrası çok kötü oldu işte