Gunesanne seni en iyi ben anlarım 2 ay sürdü tam sarılığımiz 33 hafta geldi kizim kuvezde yatti hastanede sadece 1 gun kaldı ışık altında sonra eve geldik ve sonra basldi zaten bana yoğun bakımdaki hemşireler bebegin cok küçük 3 saatte emzir dedi bende dediklerini yaptım nerden den yaptım mefer bebeğim açlıktan sarılık olmus daha sonra cocuk doktorum beni bi bölüme gönderdi sutum yetiyor mu yetmiyor mu diye bakmak icin kilo da almıyordu bu arada doktir bakti göğüsüm de sut var çok güzel ama senin bebeğin neden kilo almiyor dedi hemen sordu ne kadar sure ile emziriyorsun dedi bende 3 saat diyince çok şaşırdı kesinlikle 1 saati geçirme gerekirse 45 dk da emzir dedi eger sarılığın geçmesini istiyorsan 1 saati kesin geçmesin dedi dediğini yaptım gece gündüz her saat basi emzirdim ve bol bol güneşe yatırdım güneş o kadar fayda verdi ki kesinlikle güneşe yatir ve her saat emzir eğer farklı bi durum yoksa kan uyuşmazlığı vs geçer ben bu şekilde atlattım suan 3 aylik.