Gunesanne bizim tam tamına 2 ay 3 haftalıkken bitti. Sabırdan başka bir şey yapamıyorsunuz maalesef. 1 aydan sonra hareketleri uykusu normale dönmüştü sadece remgi sarıydı. Ki bizim 8-9 değerlerine gelmemiz bile 2. Ayın başlarıydı.
Uzamış sarılık yedirmeyle alakalı olmadığından normal beslenmesine dikkat et yeterli canım bu günler de geçecek 🌸