Deletedmom_297 ayazlianne ne alabilirim bu kulaktan ölçmeye da büssürü para verdim iyi diye verdiler omron diye bir. Marka eczaneden aldım
Busraanne Deletedmom_297 koltuk altından ölçüm yapanlar en doğru sonucu gösteriyor. Hemde fiyatlarıda uygun
PonciKom Deletedmom_297 koltık altından ölçerim sureklı calpol iyi gelıyor gelmesse fitil hala düşmesse doktor..
arslanseda Deletedmom_297 havale geçirmedi çok şükür kanında enfeksiyon var o yüzden ateş düşmüyor yatıyoruz 😔
Deletedmom_297 arslanseda çok geçmiş olsun inşallah geçer merak etmeyin serum verdiler dimi takılı damar yolundan
Janss Deletedmom_297 Bebeğiniz nasıl ? Havale postunuzu da okumuştum tekrar gittiniz mi hastaneye ? Yükseliyor mu hala ateşi ?
Deletedmom_297 Janss şükür iyi bugün biraz yükseldi ama dönüşümlü olarak ilaç kullandığım için şükürler olsun suan bir sıkıntı yok tşk eserim
arslanseda Deletedmom_297 ateş düştü ama enfeksiyon geçmedi boşu boşuna oğlumun canını yaktılar verilen antibiyotik bir işe yaramamış aksine değer çıkmış 😔