Deletedmom_297 Kızlar biliyorsunuz kuzum 2 gün önce yüksek ateşten havele geçirdi şimdi kalktım baktım 37.7. Hemen fitil attım üstünü soydum bezle bıraktım bu yeterli mi ateşini düşürmeme başka neler yapabilirim yardım eder misiniz çok korkuyorum
yaseminnduru Deletedmom_297 öncelikle sakin kalmaya çalış panik yapma. Üzerini soy beziyle kalsın. Eklem yerlerine bez koy soğuk olmasın ama. Yine düşmezse ılık duş aldır. Calpol yada dolven verebilirsin.
arslanseda Deletedmom_297 çok geçmiş olsun canım benim de oğlumun 4 den beri ateşi var 38.5 tu dolven verdim düştü senin gibi bekliyorum cikarsa diye😔
Deletedmom_297 yaseminnduru soydum fitil attım bekliyorum tamam olmazsa komple ılık duş yaptırıcammm ağlar koydurtmazzz şimdi okur mu
Ecelila Soğuk kompres yap cnm sakin ol ama bence fitil düşürmezse mutlaka götür acile cunki havale geçiren bebekler biraz daha riskli
yaseminnduru Deletedmom_297 sen tetikte ol devamlı ölç ateşini ona göre müdahale yaparsın olmadı acile git riske atma
Ecelila Deletedmom_297 eski olcerlerden yokmu aslında en doğru sonucu o veriyormus cihazın pilini çıkar tekrar tak
Deletedmom_297 Ecelila üst üste ölçtüm bir 37.2 çıktı bir 36.5 farklı kulaktan kendimi ölçtüm 36 neye inancamııı şaşırıdm
Deletedmom_297 arslanseda aman cnm çok dikkat et ince giydir 3 saate bir verebilirsin dolven calpol düştü şükür bizim teninden bile belli yavrumun Çocuğum kalkmadı ben kalktım bir baktım yanıyr Rabbim uyandırdı şükür hala ateşi 38.5 mi
Deletedmom_297 ayazlianne ne alabilirim bu kulaktan ölçmeye da büssürü para verdim iyi diye verdiler omron diye bir. Marka eczaneden aldım
Deletedmom_297 Busraanne şükür düştü ama suan yine çıktı 37.3 suan takipteyim cnm sürekli Allahrazı olsun