Sifanurrr bu çayı bende hep emzirme döneminde kullanıyorum bende bulamadım üretim olmayınca eczaneler bile 520 den ben getiririm 600 e veririm zar zor 320 ye topladım bende fırsatçılık yapıyorlar maalesef bende 120 ye almıştım 4 ay önce şuan olmadığı için bu fiyatlar elimde 3 kutu var 3 ünü birden alana 200 den vereceğim demiştim adedini ilgilenirseniz size satabilirim ben mecbur pahalı aldım ama bebeğim emmeyi bıraktı kullanmıyorum şuan sağıyorum çokta tüketmiyorum isterseniz size satabilirim tarihleri yaklaşıyor başka takviyelerde kullanıyorum tüketemem belki