Heaven Elimde hiç acılmamıs emzirme cayı var kızlar fiytı trensyolda 1200 kusur bakabilirsiniz isteyene kargolayagım 400 tl ye yazın ilgilenenler 🤗
Elika00 Heaven yani yok artık 90₺ şey nasıl 400₺ Trendyol yanlış yazdı herhalde sizde ona aldandınız muhtemelen de getir de Şuan indirimde 78₺.
Aomom Heaven neeee 😄 yalan olmasın 80 liraya mı almıştım 100 mü öyle bir şeydi anaaa bilsemm yatırım yapardım dolardan fazla artmış sjsjjsna
senbanabaksana Yaaa bu şaka mii 1200 mu olmuş 1 buçuk yıl önce 50 liraya aldığım çay Allah sonumuzu hayretsin
Elika00 senbanabaksana orası yanlış yazdı muhtemelen market fiyatı 90₺ arkadaşta ona inanıp 400₺ düşürdü herhalde fiyatını bende şok oldum az önce vicdan ya
Sifanurrr Elika00 biz getirde bulamadık çıkmıyor sizde basıl çıkıyor şuan kız kardeşim yeni doğum yaptı ve hiç bit yerde yok istanbuldayız Trendyol dada çok pahalı
Heaven Elika00 yanlış yazılıp yazılmadıgını bilemem ama artık bebeğim 9 aylık depolamıstım caydan kışın çok şükür artık ek gıdaya basladık açmayacağım son paketimi ilgilenen olursa diye yazıyorum arastırabilir ilgili arkadaslarım uyguna verecegim istedikleri yerden alabilirler tabiki🤗
Deletedmom_116 Keriz mi silkeliyorsunuz? Trendyol fiyatları bazen yanlış girilebiliyor. Bu çayın fiyatı 1200 felan değil. Sizde bunu bile bile fiyatı öyle diyerek burda biri olurda inanır alır diye satışa çıkarmışsınız yazık be size.
Heaven Deletedmom_116 takip ep kullanan birisi olmadıgınız cok belli bir kac aydır fiyatı bu sekilde ve iyi ki de depolamısım zamanında cok kullandım bu cayı ve iyi bir takipçisiyim ilgilenenler yazsın zaten bilmeyenler değil
Heaven Deletedmom_116 her gün takip edin lutfen fiyatını sürekli alan bir insandım artık gerek olmadıgı için kullanan arkdasa uygun vermek istiyorum var ise kullanmak isteyen
Deletedmom_116 Heaven bırak Allah aşkına ya. Bilmediğim için mi yorum yapıyorum? Getir de bile 78 TL olan bir şeyi utanmadan arlanmadan 400 TL diye gülücükler saçarak ilan yapıyorsunuz. Azıcık insanda utanma olur.
Annegizem Deletedmom_116 bu çay getirde varmı gerçekten aynısımı? Hümananın iyi geceler çayı olmasın sizinki
Deletedmom_116 Annegizem var hanımefendi. İki gün önce eczaneden 120 TL ye aldı arkadaşım. Ki eczaneler genelde en pahalı fiyattan satarlar.
Elika00 Annegizem var canım Migros’larda da oluyor Happy center da da hadi olsun olsun 100₺ iyice araştırmadan lütfen almayın yazık günah 400₺ etmez
Annegizem Deletedmom_116 ben 3 ay önce 494 de almıştım trendyoldan hala da bitirmedim hatta getirde olduğunu bilseydim vermezdim okadar para ya
Annegizem Deletedmom_116 şaka gibi ya valla bilseydim ozaman eczanelerede sorardım bi bitek trendyolda aratınca çıkmıştı hakkatende baktım o satıcı 1300 liralara çıkarmış fiyatını
Annegizem Deletedmom_116 onunfarkettim favorilerimdeki ürünlerden am ben nebilim çok talep edilen bi çayda ondan pahalılandı sanıyodum
Deletedmom_116 Annegizem fırsatçılar her yerde malesef. Ben süt sağma makinesi bakıyordum dur birde dolaptan bakayım belki alıp hiç kullanmamış olan olur diye. Maşallah herkes sıfırından fazla fiyata koymuş. Herkes karşısındakini keriz sanıyor.
Mercosey Deletedmom_116 yok ya dolaptan falan alınmaz böyle şeyler. İkinci el ne demek uygun fiyata satıyorum demek. Tertemiz hiç kullanılmadı diyip 0 fiyatına koyuyorlar. Giderim sıfırını alırım sana niye vereyim.
Biirbebekbirannee Deletedmom_116 kuzum bende wee baby süt sağma makinesi var temiz zaten çok kullanmadım ihtiyacın varsa veririm uygun fiyattan. Herkes fırsatçı olmuş 500e alıyorsa 1000 e satıyor