sezer2022 ben de istanbuldayım 6aylık evin içinde kısakolluya başladık biz 25derece ev , gece de kısakollu çünkü aramızda yatıyor … yoksa aşırı terliyor zıbını üstü hep ter oluyor, …. ilk günler kısakollu başladığımızda kolları soğuktu göğsü ve sırtı soğuk değilse giydirmedim bir şey, şimdi alıştı kolları soğuk değil, … yazanlara bakınca düşünüyorum da erken mi soydum ben ya kız benimki herkes kız sıcak sever diyor 🥶