Doğumdan sonra lohusalığım bile bitmeden ilk regl oldum .45 gün sonra falan ikinci regl oldum . Üçüncüyü hala olmadım.Kızım 4 aylık korkuyorum.Daha testte yapmadım. Emziriyorum.Regl şişkinliğim var ancak bir türlü olamadım.Korkmali mıyım kızım çok küçük daha 🤭