zumramomm zeynepsalgar12 doğduğunda nasılsa hala öyle hep fix 2-3saatte uyanır hiç saat kurmadim ki uzun bir süre sariligimiz da vardı
Mugurs zeynepsalgar12 ben gece cıksrdıgı seslerden anlayıp uyanmadan rüya beslenmesı yapıyorum yeterlı oluyor bazen 1 bazen 2 kere
Demiralp60 Benim bebeğimde 3 ay 10 günlük.gece acıkınca kendiliğinden uyanıyor zaten doktorumuz uyandırmana gerek yok dedi.gece 2 defa uyanıyor. Sabaha kadae uyuyor
Omerin_melegi29 zeynepsalgar12 bende uyandırmam yada ağlamadan mama vermem doktorumuz 6 saat bekle uyanmazsa ver dedi ama hiç 6 saati görmedik o ayrı tabi. 4 ay 9 günlük bu arada
akillibidikcgty zeynepsalgar12 kendi acıkınca uyanıyor. Gece 3:30 da ve sabaha karşı 7:00 gibi uyanıyor🥰
Efenin_annesi zeynepsalgar12 4 aylık bizimkinin saati yok cnm ne zaman isterse veriyorum ama akşam rutinimiz şöle 8de 120 cc mama içiyo bi saat kuduruyoruz sonra 9da banyonyapıyo 180cc mama yapıyorum ne kadar içerse mamasını içerken uyuyo sonra gece 1 de tekrar 120 cc mama veriyorum sabah 9 da uyanıyo