zeynepsalgar12 4 aylık bebeğinizi gece beslenmesi için siz mi kaldırıyorsunuz kendisinin kalkmasını mı bekliyorsunuz? Hangisini yapmalıyım?
zezeeyyy zeynepsalgar12 Bizimkisi 3 buçuk ayılık acıkınca uyanıyor doktorum uyandırıp uykusunu bölme beslenmesi kadar uyku da büyümesi açısından önemli dedi
Haribo42 zeynepsalgar12 bekle o kalksin kiz benim oglum 2 aylik sayilir ben daha dua ediyorum 4 saat en az uyusun diue😂😂 bide onumu kaldiricam:))
Sin21 zeynepsalgar12 son 1 aydır hiç uyandırmadım hatta uyanınca uyuttum bile 😂 çünkü şu an yemek kadar uykuları da çok önemli
zeynepsalgar12 Efenin_annesi masallah🙏🏻 Bende uykusunda besliyorum kaç aylık kaç saat arası besliyorsun canım
Derya_ Ben uyandırmıyorum bir kaç doktora ebeye felan sordum hepsi uyandırma dedi gece uykusuna alışsın uyanmasın dediler zaten o acıkınca uyanıyor canım o sırada sizde dinlenmiş olursunuz dediler
Cansuhmn zeynepsalgar12 ben kendi uyaninca emziriyodum. Hemsire kilosu iyi sen uyandirma kendisi aciktiginda uyanir demisti
Esralya zeynepsalgar12 uyanmasını bekliyorum bazen sesler çıkarmaya başlıyor sinyal verıyor o zmn içiriyorum mamasını🙂
Jelibon88 Ne güzel maşallah uyuyanlara bi uyusa uyandirmamda hiç doğru düzgün gece uyumaz hele 3 ten sonra saat başi ayaktayizz
Prensesannesi53 zeynepsalgar12 ben artık uyandrmiorum canim kendi acikinca uyaniyor uykusunu bölmeyin diyorlar zaten istesemde uyandiramam uyanniyor 😁🥰
Efenin_annesi zeynepsalgar12 4 aylık bizimkinin saati yok cnm ne zaman isterse veriyorum ama akşam rutinimiz şöle 8de 120 cc mama içiyo bi saat kuduruyoruz sonra 9da banyonyapıyo 180cc mama yapıyorum ne kadar içerse mamasını içerken uyuyo sonra gece 1 de tekrar 120 cc mama veriyorum sabah 9 da uyanıyo