ntugbahas Srfnr1 eğer istediğiniz ilçeden biri de sizinle değişmek isterse oluyor. Yoksa öyle ilçe değişilmiyor canım
T-24 Srfnr1 Benim eşimin 3.denemesi inş bu sefer olur yazılı sözlü ve spor mülakatına girdi ve geçti inş devamı gelir🤲😊
2405 Selvi30 canım ilk girdikleri zaman bi maaş veriyor devlet onun yanısıra calışdıgı günüde alıyor mesela 15 ginde bi maaş artı 15 gün yada 1 aysa giydiği gün gene aynı şekil daha sonra 4600 şekilde evliyse çocuk varsa falan filan bu şekil canım
Selvi30 2405 iyi iyi bence tehlikesi var keşke daha fazla verseler birde gece galiba hep çalışıyorlar
2405 Selvi30 evet tehlikesi var canım ama 6 ayda bi zam geliyor zaten bazın yerde 2 gümde bir izin olan yerlerde var her şehir farklı çalıştırıyor
2405 Srfnr1 yok canım benim eşim alamadan çıktı kendi çıkarsa alamıyor iş yerinin çıkarması lazım biz alamadık