Srfnr1 sınavdan sonra sözlü mülakat oluyor sonra güvenlik soruşturması en sonda sağlığa giriyorlar o çok ugrastırıyor didik didik herseye bakiyorlar bunlardan gecince yani olumlu olunca eğitime çagıriyorlar egitim bitince göreve baaliyolar ilçeniz icinde dagitim yapip bir karakola ait oluyolar o sekilde basliyolar mahalle gezmeye 😊