Umay3840 bende dün emzirmeyi sonlandırdım. 1 ay sonra 2 yaşına giricek. Aşırı düşkündü çok korkuyodum da korktuğum gibi olmadı. Sabır taşı sürdüm. Sen artık büyüdün o yüzden artık memeye ihtiyacım yok dedim. Bay bay yapalım artık memeye dedim. Zaten tadı acı geldi meme bay bay diyo. Gece de kımıl kımıldı. Biraz rahat uyuyamadı ama şimdilik iyi geçiyor. 24 saattir emmedi. Benim göğüslerim taş gibi 😏 sağsam sanki 1lt süt çıkar 😂