Merhaba anneler oğlum 2 yasina girdi doktorumuz memeden kesmemizi istedi kansızlığı olduğu için zaten 2 yaşına girmiş kes dedi 3 günde unuttuk memeyi bıraktık çok şükür ama göğüslerim acayip doldu ve sızlıyor bu ağrıyı nasıl hafifletebilirim ne yapmam lazım mastıt olur mu olmaması için napmam lazım makineyle sağsam olur mu acaba yardımıniz lazım 😊😊