Haticeee12 DilarAykut merkez o şekilde ilçeler için bişey diyemiyorum devreden arkadaşlarımızın çoğu eşyalı vericek evleri ama lojman çıkarsa eşyalarınızı götürebilirsiniz biz mesela ev sabihine sattık esyalari oda o şekilde kiralicak
Guzlk Polis lojmanındayım ben evden gayet memnunum teksere göre lojmanlar daha güzel yardımcı olacağım bir konu olursa yazabilirsiniz
Emir11 DilarAykut hakkariye evlenmeden önce görevlendirmeyle gitmiştim. Mükemmel bir şehir insanları çok misafirperverdir.