Yapmayın etmeyin lütfen!!!! Bu “ben verdim bir şey olmadı” diyenlere bakmayın. 6 ayını doldurmasına 1 gün bile kalsa ek gıda vermeyin. Acele etmeyin. Bağırsakları asla hazır değil. Bunun sonucunu bugün göremezseniz de 15-16 yaşlarında bile bağırsak sorunu olarak patlak verir. Bebek ne kadar erken başlarsa o kadar yemek seçmez diyenlere inanmayın zerre alakası yok. Mama veriyorsanız 1-2 çay kaşığı kaynatılıp soğutulmuş su verilebilir. Sadece anne sütü alıyorsa 6 aya kadar sadece anne sütü. O yavrunun bağırsakları henüz tam gelişmemiş lütfen ek gıdaya ya da yemeğin suyuna vs. Başlamayın.