Biz şuan 4 aya doğru gidiyoruz 4 4 buçuk ay gibi başlamak istiyorum yavaştan tadım tadım cunki malesef anne sutu yok basından beri mama . Ebemiz sadece mama olduğu için günde iki çay kasığı.su ver demisti yaz gelince 3 4 cıkar demişti . Tamemen suya ne zaman geçiliyor biboranla icmekten bahsediyorum