Namkol Mercosey bı beşiği tamamen kapattık kamera da çözüm değil bence anlık oluyor çünkü biz gelene kadar minikler yapacağını yapmış olabilir. Çok dikkatli olalım 🤲
Mkelebegi05 Namkol o düşme sesi halen bende travma yaratdi en ufak taaak beni o güne götürüyor 3 aylik iken düştü üç sene geçmesine. Rağmen
Yusufff-41 Mkelebegi05 gerçekten öyle canım o ses beş ay oldu kafamda emekliyor tutunuyor dışardan ses geliyor elindeki oyuncağı atıyor falan bende saniyelik korku oluşuyor düşecek diye