Bebeğini yataktan düşürenler kervanına bende katıldım maalesef. Bugün saat 8de uyuttum ve hemen karşı odaya eşimin yanına geçtim. Anne yani besiginin hemen yatak kenarında olan kısmını ilk gunden beri çıkarmıştık, yani benim yatağımda beşik birdi. Bir kaç gündür eşime çok fazla hareketlendigini ve tehlikeli olduğunu aparatını takmamiz gerektiğini söylemiştim ama bir türlü fırsat olmadı. Taaa ki bu olaya kadar. İçeri geçtim aradan 5 dakika geçmeden tiz bir ağlama sesi geldi kizimdan. Hemen koştuk ikimizde nasıl oldu nasıl yaptı bilmiyorum besikle yatak arasına düşmüş kenara da yastık koymuştum o düşüşü hafifletmis herhalde. Eşim çok paniktir bu durumlarda şok oldu çocuğu kucağına bile alamadı. Hemen ben aldım çok ağladı yavrum
Hiç vakit kaybetmeden hastaneye gittik. Her ihtimale karşı röntgen çektiler. Çok şükür birşey yok ama olabilirdi. Lütfen bebeklerimizi daha çok koruyalım. Psikolojikmen beni çok etkiledi bu durum yazmak istedim.
Doktor bilinenin aksine ilk 2 saat değil bebeklerin ilk 6 saat gözlem altında tutulup uyutulmamasi gerektiğini söyledi. Ben 4 saat uyanık tutabildim şimdi uyuttum sabaha kadar saat başı kaldırıp bakacagim.
Sağlıklı geceler herkese 🌸