Dupduru19 Pnay 12 yapmaz bence ama 10 yapmasında çok geliyor bana açıkcası bu fiyatı bilmeden önce 5-6 bin olur herhalde dedik ona razıydık ama bu rakama göre buda olmaz gbi.
Dupduru19 Bersahefem tatbiki canım iki tarafında düşünmeli kiracı da abartmamak bencede. Bizde hep gönlü olsun diyip arayı bulduk zaten ama bu sefer o arayı nasıl bulacağız bilmiyorum ev sahibimiz polis ihtiyacı olduğunu sanmıyorum durumu iyi ama bahane ediyor zamları hep. Bakalım hayırlısı olsun inşallah
Bersahefem Dupduru19 yani ortalama bi değerle anlaşılabilir herşeyin fiyatı ortada çok arttı.önceden askeri ücret 2800 iken şuan 3 katı oldu
Girlpower Dupduru19 sizi evden çıkaramaz kiranızı düzenli ve banka hesabından ödüyorsanız. Sözleşme yenileyerek makul bir fiyatta anlaşmaya bakın karşı taraf da mahkeme sürecine pek girmek istemez uzun işler çünkü ama bu gibi durumlarda haklarınızı bilin iyice araştırın genelde kiracıyı korumaya yönelik kanunlar
Dupduru19 Girlpower aynen hep aksatmadan veriyoruz biz. İnşallah zorlaştırmaz bizde taşınmak istemeyiz oda insaflı olursa ara yıl bulunursa çkk iyi olur.
Dupduru19 Bersahefem ama keşke kiralardan aynı oranda artsa. Ev sahiplerinin bazıları bu rakamları aşırı abarttı ama
Pupis Bizim kiracida 1000 tlye oturuyor 5 yili doldu 2500 dedik kabul etmedi gittik dava actik simdi avukat ucretide dahil toplam 50 bin tl odeyecek.ve ayrica aylik 4 bin tl kira.Aklinca bizim hakkimizi yiyecekti cok sukur adalet yerini buldu.
Dupduru19 Pupis kötü olmuş ya böyle durumlarda kirqcıdan yana olunur ama sizden taraf olmuş durum şaşırdım
SeverusSnape AngelMotherr kira 3 katı olur, gıda malzemeleri 5 katı olur, faturalar 7 katı olur; para da pul olur.🤪 Hepçiği kader ya, aha şu alnımızda ne yazıyosa o valla. Dolar için yarına 26 olur diye yazılmış alnıma, hayırlısı bakalım jahdjdhdkddjdk
Nazlimu_ Dupduru19 valla hiçde %25 e bakmıyorlar bacım. Bizde 2 senelik kiracıyız. 1750 ye oturuyorduk bu ay kiramız zamlandı 5000 istedi. İtiraz ettik hani çok fazla bu zam diye ister oturun ister çıkın siz bilirsiniz dedi
minikmucizemmm1 Nazlimu_ kimse %25 uymuyor ki Nerde öyle vicdanlı ki v sahipleri 1000 tl kira artışı yaptı 2000 fazla vereceksiniz hesabı oldu kabul etmedik 1000 tl fazla vereceksiniz altına düşmem patates soğan kaç para haberin var mı dedi bana 😅 Biz almıyoruz ya sanki dedim Allah’ta sizin yardımcınız olsun dedi
Tugceonrdml_ Girlpower Peki şunun hakkinda bilginiz var mi biz 4 yıldır ayni evdeyiz ilk yapilan sozlesme ile oturuyoruz 3.000 kiramiz 7 kisilik bir aileyiz ancak kayınvalidemler gidecekler biz bu evde kalmak istiyoruz bunu ev sahibine soylersek zam yapacak yeniden kontrat yapadabilir biz soylemezsek de kimse haber vermez kendiside gelip gitmez zaten böyle birsey yapsak bizde ev almayı dusunuyoruz ancaj bulana kadar oturalim baska bir eve tasinma parasi vs yapmayalim dedik
Girlpower Tugceonrdml_ kontrat kayınvalidengilin üstüne sanırım kirayı da onlar mı banka hesabından ödüyor
Liya01 Dupduru19 valla bizde 2 bine oturuyorduk 6 bin dedi ilk zar zor 5 bine düşürdük bizimde Şuan burda evler 7-10 bin arası