Glycn benımde aynı oyle bizde hep mama artı meme seklinde gidicez ama dert etmıyorum sense etme valllahı eskıden mıs o mamaların zararı sımdı ki anne sutune es değer yapıyorlar tabıkıde anne sutune benzemez ama aç kalıp sarılık olup uzayıp gıtmesı en cok kılo alması gerken zamanda almamasımı önemli doktorunu dinle bencede.. ben sadece kendımı yakın gordum durumuna soylemek ortak olmak ıstedım ınan cevrede ayno durumda olanları gorunce normallestırıyorsun.