Elif-ecre mucadele edebildiginiz kadar edin cok yenisiniz daha suan hem lohusalik hem emzirme stresi sizi yoruyodur tahmin edebiliyorum ama elinizden geldigince ugrasin. Aglamayin sakin bunun icin her cocuk nasibini yiyor buna inanin. İnstagramda ayseebe diye bi ebemiz var onun sayfasini takibe alin derim emzirme yontemleri vsleri anlatiyor danisin. Mesela ben o zamanlar bilmiyordum bilsem kesin emzirebilirdim dedigim cok zaman olmustur. Sucluluk hissediceginiz birsey yapmiyorsunuz siz tabiki anne sutunun onemi tartisilamaz ama napalim yani cocuklarimiz emmiyo diye mamada vermeyelim ölmelerini mi bekleyelim acliktan? Etrafi dinlerseniz isin sonu buna geliyo yipratmayin kendinizii.. birde ac birak emer diyenler varya oyle birsey yokk ac cocuk zaten uyanmaz degil memeyi tutmak. Cunku ilk gunler kan sekerleri cokk cabuk dusebiliyor sariliklari yukselebiliyor. Yada uyaniksada aglar memeyi gozu gormez aglama krizine girer acliktan gene memeyi tutturmak zordur..
Gogus ucunuz icinde pompa alin bence gogus ucunu en rahat cikaran sey o diye biliyorum ayseebe hanimin paylasimlarindan.