Mervetnl Arifeblt bende araştırmadan aldım arkadaşım kullanıyormuş çokte memnumul valla benim aldığım model 1899₺ şu an hepsiburadada. Telefondan falanda kontrol edebiliyorsunuz. Makinede yıkanıyor kızaklı kısmı e daha ne olsun 🥰
Babykaraniko Arifeblt Xiaomi kullanıyorum çok çok memnunum ama geçmiş aile için uygun değil 3kisilik anca yemek çıkar daha büyük geniş isterseniz Philips kesinlikle tavsiyemdir 🙏
120720 Ecemsu12 O konuya hiç dikkat etmedim açıkcası. Ben evde normalde çok fazla elektrikli ev aleti kullanıyorum birde eşim işinden dolayı sürekli prizlere birşeyler takıyor şarj için çok fazla kullanıyoruz yani o yüzden pek dikkat etmiyoruz ne gelmiş