Arifeblt Kızlar kullanan var mı 3 tane çocuğum var 3,5 yaş 2 yaş Ve 4 aylık bebişim var yemek yetişemiyorum almak istiyorum sizler hangilerini kullanıyorsunuz
Mazikeen Arifeblt ben kiwi kullanılanıyorum xl dokunmatik modelini okadar memnun kaldım ki anneme de aldım hatta arkadaşımda Philips vardı annesine onu verdi kendisine kiwi aldı :))
rabiamirze Arifeblt philips kullanıyorum cok güzel yapıyor herşeyi ama fanı acık ve demırı cıkmıyo suyla yıkadım bozuluyormuş motor yanarmış temızlemek imkansız kesinlikle çok üzgünüm deterjan sıkıp diş fırçasıyla yapıp su dökmem lazım bezle aralardan tam sılemem deterjan yemege gelir o hiç olmaz fanı bıraktım öyle kirlenip finalde çöp olucak sanırım biçok kişi Philipsden memnun kalıp temizliğinden dolayı vazgeçti xiaominın fan kısmı duz kapalıymış bu gidince kesinlikle onu alıcam herkes memnun temizliğide kolay temizlik olayı kesinlikle çok önemli
BetulDefnee Bende phillips essential var çok memnunum ama kalabalık aileye xl veya xxl model daha uygun olur benimki en fazla 3 kişilik bence , biz 2 kişi bir de bebeğin bize tam 😊
Arifeblt BetulDefnee philips bana daha bi iyi geliyor ama kararsızım kızlar birde kendi biriktirdiğim parayla alıcam o yüzden iyi bir şey olsun istiyorum
Mervetnl Arifeblt bende araştırmadan aldım arkadaşım kullanıyormuş çokte memnumul valla benim aldığım model 1899₺ şu an hepsiburadada. Telefondan falanda kontrol edebiliyorsunuz. Makinede yıkanıyor kızaklı kısmı e daha ne olsun 🥰
Zeyzey1234 Ben philips xxl aldım çok memnunum sadece biraz büyük olduğu için yer kaplıyor tezgahınız büyükse tavsiye ederim
ErsagunAktugunannesi Arifeblt philips xxl aldım bir yıldır aktif kullanıyorum. Bu serinin tek sıkıntısı diğer malzemeleri ayrıca satılıyor ve biraz pahalı. ama bana kendi haznesi yeter diyorsan yeterli
bohemianmom Xiaomi almıştı eşim doğum günümde memnunum şimdilik. Ama daha özellikli olanlar var philips aklım şimdi onda 😅