Siyahpapatya Merveee34 çok teşekkür ederim umarım kolay adapte olabiliriz eşim biraz istemiyor hatta hiç istemiyor 😊
Yineben Siyahpapatya öncelikle hoşgeldiniz canim, merkezde nereye bende samsunluyum burada yasiyorum halen . Asla biryere birakip gitmem sehirimi cok seviyorum.
Siyahpapatya Yineben Atakum esenevlere geleceğiz inşallah🥰 şehir için kötü diyen hiç çıkmadı sadece kira için çok zorluyorlar o da her yerde aynı. Acaba esenevler denize yakın mı sosyal olarak nasıl 😊
yigitinnnannesii Siyahpapatya atakumda her yer denize yakın canım 🥰 kaç TL kiranız ev bulsbilmişsiniz çok sevindim ❤️
Yineben Siyahpapatya valla Atakum samsunun en guzel yeri. Sahile yakin cevre yskin pazar var. Bende Tekkeköy de oturuyorum simdi atakuma tasinacagim insallahhhhh.
Merveee34 Siyahpapatya çok kolay alışırsınız bence . Eşiniz zamanla sevecektir sonuçta Suan yabancı bir yer . Ev tuttuğunuz yer çok güzeldir . Akşamları cıvıl cıvıl olur 😍 nasipse bende haftaya memleketimde olacağım . Her bir yeri burnumda tütüyor 😍
Siyahpapatya yigitinnnannesii 11 e bulmuştuk sonra geri vazgeçtik bi tanıdığımız 5 bine ayarladı 2 yıllığına🥰
Siyahpapatya Merveee34 ayy inanın çok iyi geldi söyledikleriniz. Şuan yaşadığım şehirden çok bunaldım. Nefes alamıyorum artık boğuluyorum sanki burda😊
Merveee34 Siyahpapatya Suan hangi sehirdesiniz ?🙂 Memleketim diye söylemiyorum inanın havası suyu bir başka . Gezilecek yerleri çok var .havası bile değişik . İnsan gerçekten hayat buluyor 😍
Siyahpapatya Merveee34 Erzincan 🥲 burda yaşamış olanlar beni anlar üç yıldır burdayım 30 yıl yaşlandım resmen. Samsun’u o yüzden ben yazdırdım. Hiç gitmesem de aklım hep ordaydı geçen yıldan beri 😊
Erva13 ummuhan_ak iş sebebiyle mi geldiniz ? Bende ankaralıyım normalde eşimin işi sebebiyle samsun çarşambadayım şuan
ummuhan_ak Erva13 İstanbulda eşimin ailesi, samsunlular burda evleri vardı bize verdiler vende direk buraya alışmak istedim, İstanbula alışmaktansa buraya alışması daha kolay geldi bama
Vgc Hanımlar Tekkeköy konusunda ne düşünüyorsunuz hangi mahallesi daha nezih acaba bir de havası kirli diyorlar siz fark ettiniz mi bu durumu